ناراحت بودن تقریبا برای همه حس و حالی مشابه است، اما برای هر کس رفع کردن این ناراحتی شکل و شیوه ی خاص خودش را دارد. یکی راه میرود. یکی سیگار میکشد. یکی گریه میکند. دیگری خوش خنده میشود. یکی گوشه گیر میشود و یکی دیگر با در جمع بودن آرام میشود. یکی اشتهایش کور میشود و یکی هم اشتهایش باز ...
غمگین بودن که درد نیست، این که در غم بمانی و نتوانی از آن بیرون بیایی درد است. دردی بی درمان ...
ما را در سایت خاموش .. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114