درد بی درمان

خرید بک لینک

ناراحت بودن تقریبا برای همه حس و حالی مشابه است، اما برای هر کس رفع کردن این ناراحتی شکل و شیوه ی خاص خودش را دارد. یکی راه میرود. یکی سیگار میکشد. یکی گریه میکند. دیگری خوش خنده میشود. یکی گوشه گیر میشود و یکی دیگر با در جمع بودن آرام میشود. یکی اشتهایش کور میشود و یکی هم اشتهایش باز ...

غمگین بودن که درد نیست، این که در غم بمانی و نتوانی از آن بیرون بیایی درد است. دردی بی درمان ...


برچسبها: دل گویه

خاموش .....

ما را در سایت خاموش .. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 114 تاريخ: پنجشنبه 3 اسفند 1396 ساعت: 0:23

صفحه بندی